Shop Mobile More Submit  Join Login
Leave-Me-Alone Wallpaper by ShadowSanctuary Leave-Me-Alone Wallpaper by ShadowSanctuary
don't ask... :)
Add a Comment:
 
:iconcoolmarvin:
coolmarvin Featured By Owner Mar 24, 2006  Hobbyist Digital Artist
lol nice
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 25, 2006
yep :P
Reply
:iconcoolmarvin:
coolmarvin Featured By Owner Mar 25, 2006  Hobbyist Digital Artist
^_^
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 25, 2006
(>^.^)>♥<(^.^<;)
Reply
:iconcoolmarvin:
coolmarvin Featured By Owner Mar 25, 2006  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 25, 2006
=^.^=
Reply
:iconcoolmarvin:
coolmarvin Featured By Owner Mar 25, 2006  Hobbyist Digital Artist
D:
Reply
:iconkingdomheartsfrantic:
... Errrr Okay...
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 24, 2006
lol :P
Reply
:iconorochi-liu:
Orochi-Liu Featured By Owner Mar 22, 2006   Digital Artist
Aww, the blue circle looks sooo lonely and cute! ^^
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 24, 2006
yep :P
Reply
:iconspikoe:
spikoe Featured By Owner Mar 21, 2006
Hehe! Cool wallpaper!
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 22, 2006
yep! :P
Reply
:iconmetalgearhead123:
metalgearhead123 Featured By Owner Mar 21, 2006  Student General Artist
umm ok yeah dont ask right...
Reply
:iconplornt:
Plornt Featured By Owner Mar 21, 2006
lol
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 21, 2006
;p
Reply
:iconlimaben:
LimaBen Featured By Owner Mar 21, 2006
Nice! Looks good and stuff. And i can kinda claim to be the inspiration!
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 21, 2006
:giggle:
Reply
:iconvin-fromage:
Vin-fromage Featured By Owner Mar 21, 2006
this is cute. lol...good contrast in the faces. :)
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 21, 2006
yep :P
Reply
:iconvin-fromage:
Vin-fromage Featured By Owner Mar 21, 2006
^^
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 21, 2006
;p
Reply
:iconprincess-amy:
Princess-Amy Featured By Owner Mar 21, 2006  Hobbyist Photographer
cute :)
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 21, 2006
thanks :P
Reply
:iconprincess-amy:
Princess-Amy Featured By Owner Mar 21, 2006  Hobbyist Photographer
your welcome sweetie :)
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 21, 2006
:giggle:
Reply
:iconprincess-amy:
Princess-Amy Featured By Owner Mar 21, 2006  Hobbyist Photographer
%%egg5%%
Reply
:iconshadowsanctuary:
ShadowSanctuary Featured By Owner Mar 21, 2006
:XD:
Reply
:iconprincess-amy:
Princess-Amy Featured By Owner Mar 21, 2006  Hobbyist Photographer
:licking:
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
March 21, 2006
Image Size
58.4 KB
Resolution
800×600
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,950
Favourites
3 (who?)
Comments
60
Downloads
1,130
×